mandag 1. mars 2010

Isskrapevottar

Har strikka og tova nokre isskrapevottar.
Skulle vore produsert litt tidlegare på vinteren,
har hatt god bruk for desse då.
Men da kan enda komme meir snø,
eller so får dei ligge til neste vinter.

Har brukt av garnlageret mitt denne gangen og.
Strikka i Trysil garn, og div pelsgarn.

På turen i Oslo greidde eg å la vere å kjøpe garn,
men eit par meter stoff vart med heimover.
Ganske kry av meg sjølv der ;)
Skal heller prøve å bruke meir frå garn og stoff lageret mitt,
til alle prosjekta eg har planar om.


Ha ei flott veke :)



3 kommentarer:

  1. Fine isskrapevotter, eg laga nokre slike i fjor.
    Imponerande at du greide å styre unna garnbutikker, dei har ei magisk kraft på meg, så eg kjem alltid heim med garn.

    SvarSlett
  2. Disse kan bli gode å ha, for idag snør det verre enn på lenge på våre kanter.
    Ha en god dag i snøværet!

    SvarSlett
  3. Så lekre isskrapevotter;o)
    Du må selvfølgelig bare herme, det er jo derfor iallefall jeg blogger, for å gi andre ideer;o)))
    Bare sørg for, hvis bilen skal kjøres til skrot, at du ikke kutter sela som føreren skal ha på seg;o))
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...