mandag 1. november 2010

Marius

Datter vår likar godt marius-mønsteret,
og har bestilt mappe til mac og iPod.


Denne helga var ho heime ein tur,
so då passa det å få dit ferdig til ho skulle reise igjen på søndag.
Her er mappe til mac`en, med glidelås som lukning.



Strikka ein liten til iPod og ein enda mindre til mobil.
Desse har eg sydd trykknapp i.
Det grå som dei ligg på er ein hals som ho har strikka sjølv,
som òg vart ferdig i helga.


Har strikka settet i Fritidsgarn på pinne nr 5,
og jenta var fornøgd med resultatet.


Ho har vore på bruktbutikk og kjøpt seg ein flott kakeboks,
som eg fylte med heimelaga knekkebrød.


10 kommentarer:

  1. ååå, dette trekket var lekkert! Marius og Fana er blant mine favoritter, og herlig å se det som slike trekk!
    For en flott kakeboks!..heldig at hun får den fylt opp;)
    Glad datter som dro hjemmefra, skjønner jeg;)

    SvarSlett
  2. Marius-mønsteret er veldig fint og kan passe til så mangt, ser jeg. Dette blei skikkelig bra! :o)

    SvarSlett
  3. Så stilig, alt du kommer på. En fornøyd jente som reiste tilbake til studiene vil jeg tro.

    Ønsker deg en flott uke, klem.

    SvarSlett
  4. Heilt knall :-)
    Flotte trekk i mariusmønster, du er dyktig.
    Kakeboksen var stilig, og så gode knekkebrød som den inneheld då....

    SvarSlett
  5. Hei.Kjempe stilige trekk.Så lurt.Koselig med Marius mønsteret.Nydelig boks.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  6. TØFT sett!!!
    Heldige jente som har ei slik kjekk mamma!!
    Nydeleg boks, og endå kjekkare når den er fylt;o)

    Ha gode dagar!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott sett du har laga. Likte godt boksen du hadde fått også.

    SvarSlett
  8. Kjempe lekkert - herlig. Dette likte jeg veldig godt. Jeg strikka Marius genseren i fjor...kanskje jeg skal herme litt etter deg! :0)

    SvarSlett
  9. Stilig og smart sett, og nydeleg boks til gode knekkebrød :)

    SvarSlett
  10. Så flott dette settet var! En kjempegod ide dette!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...