torsdag 31. mai 2012

Pute

Denne puta var eg ferdig med rett etter eg blogga om dette teppet,
men har ikkje dilla meg til å sy trekk til innerpute før no..
Det som ikkje blir gjort med ein gong
har lett for å ligge på vent ei stund her hos meg.
Brukte restar etter teppet, her er eine sida.


 
Den andre sida vart blå/grøn,
sidan det ikkje var igjen nok av den andre fargen.
Dette er den fargen eg har hekla teppet ihop med.



No er settet komplett.

So får det ligge på vent til nokon ser seg nytte i det.
Artig å lage med garn som skiftar farge,
og so slepp ein mange trådar å feste :-)

Samme fine veiret her, og samme kalde nordavinden.
Men eg har ein lun krok i hagen der det er vindstille,
der kan eg nyte sola.

Takk for besøket for denne gang :-)





 


6 kommentarer:

  1. Direkte nyyydelig! Likte fargene dine så godt, og nydelige ruter! Godt å være ferdig med et slikt verk;)

    SvarSlett
  2. Knallfint sett, Ann Tove.
    Herlige fargar ;-)

    SvarSlett
  3. Hei! Eg kom heldigvis innom bloggen din, og her var det mykje fint;) Kjempefint teppe og åuter! Og så trur eg du har brukt same garn og mønster på hekleruter, som eg har;) Det er berre det at med meg ligg rutene til teppe, og to til overs blei berre til ei nålpute;) Den blei faktisk med i ei bursdagsgåve i dag. Du kan sjå den her om du vil: http://ednysinepuslerier.blogspot.com/2012/05/hekla-nalpute.html
    Tenkte å legge meg til som følgjer, men det gjekk ikkje an.

    SvarSlett
  4. Herlig sett. Nydelige farger, men likte den blå/grønne sida på puta aller best.

    KariLklem:)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...