torsdag 30. mai 2013

Vid og flagrande


Eit par dagar før eg skulle til Bergen å besøke datter vår,
fann eg ut at eg måtte sy meg ein topp.
Ein føremiddag før eg skulle på seinvakt på Coop`en,
sydde eg denne.
Gjekk ut ifrå ein liknande topp eg hadde frå før.
Og med litt forandringar i fargesammensetting, sidde mm,
blei eg godt fornøgd.




Bak sette eg på ein glidelås til pynt, 
og belegget i halsen er restar frå eit tidlegare verk.
Stoffet i toppen er nokre restar eg kjøpte på Stoff & Stil for tre år sidan.



Rask og grei å sy.
Herleg å ha på med ein smal topp under.
Har brukt den mykje allerede.



Og her eit bilde av ein av dei flotte solnedgangane vi har hatt i det siste.
Dette knipsa eg  i tolvtida i går kveld.
 



1 kommentar:

  1. Den ble elegant og flott. Stilig med den delen som er lenger enn den andre.
    Jeg synes i grunn det er knotete å sy i slike tynne stoff, men har likevel blitt veldig begeistra. Med enkelt snitt og fine stoff er det fort gjort å lage en ny, behagelig og flott topp. Som din.
    Fortsatt god helg.
    Ellen :)

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...