søndag 24. november 2013

Lage noko av noko..

Ei dame kom med desse to plagga som ikkje var i bruk lenger, 
og lurte på om eg kunne lage noko anna av dei.
Vesker var ynskjeleg.
Dei vart liggande ei god stund før eg kom på gli
 og ideane dukka opp etterkvart eg arbeidde meg fram.



1. Handlenett er i vinden no har eg forstått.
La frakken flatt og klipte ut stykket der framlommane er.
Sydde igjen kneppinga framme og spitten bak, og sydde veske/nett av det.
Då blei det to lommar framme på veska.



Foret er det som var i frakken,
det følgde med då eg klipte ut stoffstykka.
Nøkkelsnor har eg festa i sidesaumen.



2. Skulderveske i `skinn`( frakken er ikkje ekte skinn ) 
med litt pynt av jakkestoffet.
Denne er laga av eine ermet på frakken.


Denne veska har fått glidelåslukning.
Foret m glidelåslomme er av eit putetrekk eg kjøpte på 
Kremmerhuset ein gang eg kom over salg der.
Og selfølgeleg nøkkelsnor her òg.
 



3. Skulderveske med knappelukning.
Her har eg gått ut ifrå eit mønster i eit av høstens `Alt om handarbeide`
 Brukte stykket på frakken (bryststykket)som var over det eg klipte av til nettet.
 



Lommestykket er kragen av jakka.



Bakstykker er skulderstykket på frakken.



Her har eg fora med ein gardinrest, 
og laga glidelåslomme i overgangen av foret og belegget i veska.



Skulderreima er eit grovt band, 
er ikkje sikker på kva ein kallar det..
Dekorerte med litt jakkestoff på sidene og litt
 `skinn`på toppen slik at den heng betre på skuldra.





4. Då eg hadde klipt krage og ermer av jakka
 og den låg framfør meg med berre ermer av for,
synest eg den måtte få svarte ermer.
Ser i katalogar og butikkar at det er noko som blir brukt ein del no.
Fann litt skinnimitasjon i lageret mitt og sydde to ermer og ein kant rundt halsen.
Sprette av trykknappane som var i jakka og sette på ein svart grov, delbar glidelås i stadenfor.



I bakre ermesømmen sette eg inn ei stripe av jakkestoffet.
 
 

Vart godt fornøgd med resultatet.
Kjekt å få slike oppdrag når eg får frie tøylar, og ingen tidsfrist :-)
Slikt må gjerast når ideane kjem. 




6 kommentarer:

  1. Du verda så flotte ting du har laga av kleda! Artig utfordring då;) Og den løyste du godt!

    SvarSlett
  2. Wow! Jeg er skikkelig imponert. Både over vesker og jakke.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kor du greier å utnytte stoff og få til gjenbruk!

    SvarSlett
  4. Dtte var rett og slett heilt fantastisk, du er superflink !!

    SvarSlett

Andre innlegg so kanskje fell i smak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...